اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و گروه تلگرام)

پکیج افزایش ممبر(واقعی و فیک) کانال،گروه و ربات تلگرام

حال، این پکیج چه مزیت هایی دارد؟


  • افزایش ممبر رایگان
  • افزایش ممبر کانال بدون محدودیت
  • اضافه کردن خودکار ممبر بدون دخالت شما
  • ساخت کانالهایی با اعضای بالا بدون هیچ گونه محدودیتی!!
  • به همراه آموزش متنی و تصویری

  • قابلیت افزایش اعضای گروه بدون ریزش( عضویت ممبر فیک و واقعی در گروه )

  • اضافه کردن ممبر بدون نیاز به ادمین بودن در کانال
  • قابلیت فروش ممبر برای کانال های دیگران

 


قیمت محصول : 10 هزار تومان( به مدت محدود!)

با خرید 10  هزارتومان، میلیونی سود کنید…

قضاوت با شماست!

10 هزارتومان بدهید و نرم افزار اصلی را بخرید یا

10 هزارتومان بدهید و یک نفر دیگر راحت کسب درآمد کند و چند ممبر برایتان بیاورد؟!!

من که اگر جای شما دوست عزیزم بودم، این پکیج رو می خریدم و خودم برای بقیه ممبر اضافه می کردم و چند برابر هزینه ای که دادم رو به راحتی درمی آوردم.

 

 

کیوان

سلام محصولتون حرررررف نداشت، دمتون گرم

محمد

عالی بود

پویا

قیمت این محصول خیلی مناسبه. من خودم چند وقت پیش یه محصول مشابه خریدم که به این خوبی نبود و لی بابتش 40 هزار تومن دادم.

محسن

سلام، من خریداری کردم و راضی بودم.ممنون

امید

عاااااااالی

زهرا

من با نرم افزار این پکیج روزی 4500 ممبر اد کردم، این نرم بی نظیره!! مرسی که گذاشتین..

سجاد

فقط ممبر فیک میتونیم بذاریم؟

با سلام،ممبر فیک و واقعی.

امین

پولش حلالتون واقعا، کارتون درسته.

یاسین

سلام این پکیج چیزی کم نداشت، قیمتش هم مناسب بود

جمشید

اولین پکیج بدرد بخوری که خریداری کردم همین بود, تشکر

مهشید

سلام ارزششو داشت,مرسی

Hmz

thank u

سمیه
سلام ببخشیدچندساعت بعدممبرهااضافه میشه

با سلام، اددممبر بی نهایت یک پکیج شامل موارد نامبرده در وبلاگ می باشد. پس از پرداخت وجه، لینک دانلود پکیج دراختیار شما قرار می گیرد.

شایان رحیمی
سلام 
من برنامه رو خریدم اما موقع لودشدن صفحه نت قطع شد ونتنستم دانلود کنم لطفا کمک کنید

با سلام، لطفا مشخصات پرداخت خود را( نام و نام خانوادگی، ایمیل و زمان پرداخت ) را برای ما ارسال نمایید تا لینک دانلود مجددا برای شما ارسال شود.

علی
سلام بعد از پرداخت به چه صورت دریافت میکنیم?

با سلام، پس از پرداخت، لینک دانلود در همان صفحه پرداخت در اختیار شما قرار میگیرد. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.

امین
سلام عالی بود، ممنون از محصول خوبتون
اسماعیل
با سلام.من پرداخت کردم ولی لینک دانلود به ایمیلم ارسال نشد.لطفا رسیدگی کنید

با سلام، لطفا 4 رقم آخر شماره کارت خود و تاریخ پرداخت را به zoomfile@yahoo.com ارسال نمایید. درصورتی که خرید انجام شده باشد، لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : حسین قدرت گرفته از بلاگ بیان